13/09/2014

Majestic Hotel & Spa, Atrapalo, Facultat de Comunicació Blanquerna, Gas Natural Fenosa entre d’altres.

La campanya UNA ROSA PER UNA CAUSA de la Fundació IReS aconsegueix recaptar 6.500€ per ajudar a famílies en risc d’exclusió.

13/09/2014

Mutua Intercomarcal i Centre Moral i Cultural del Poblenou entre d’altres.

Durant prop de 2 mesos divereses empreses i entitats han estat recollint productes d’higiene i neteja per ajudar a les famílies més necessitades del districte del Poblenou.

10/09/2014

“Fent voluntariat al Banc de Productes de IReS he après a valorar molt més el que tinc. T’ho penses dues vegades quan saps les necessitats que hi ha!”

La Marta Cañadilla és voluntària a la Fundació IReS des de fa més d’un any. Durant 4 hores a la setmana és l’encarregada de fer funcionar el Banc de Productes No Alimentaris, un Servei de la Fundació IReS on recollim productes per ajudar a cobrir necessitats bàsiques a persones sense recursos, a la vegada que donem sortida útil a excedents.