31/10/2014

Feliç 10è Aniversari Pis de Joves!

Per a molts són joves de justícia, per nosaltres són joves. Joves amb la possibilitat d’un futur diferent al que van començar a dibuixar. I per això estem aquí, per dibuixar futurs d’inclusió.

Empoderem per transformar.

L’empoderament, un concepte clau en el treball de la Fundació IReS, va ser ahir el protagonista d’un Seminari organitzat per ECAS: “Empoderem per Transformar”, on la Fundació IReS va parar de la metodologia innovadora darrere del Programa Aferra’t.

No podem seguir així

La crisi no afluixa. Mentre que les subvencions fa temps que no arriben, aquesta tardor tornen els impagaments de contractes i concerts. El Tercer Sector està al límit.

30/10/2014

Sense “Pacte contra la pobresa”

La Taula del Tercer Sector lamenta que govern i partits no hagin assolit ni un acord de mínims. Desprès de quatre anys de parlar d’un “Pacte contra la pobresa”, seguiex pendent. Ho va recordar l’Àngels Guiteras en l’acte del Dia Internacional contra la pobresa, al Centre Cívic Besòs.

29/10/2014

Gràcies, Ignacio

Ignacio, des de la Fundació IReS, tots els qui hem tingut l’oportunitat de treballar i compartir estones amb tu, no volem deixar passar l’oportunitat d’acomiadar-nos i de donar-te les gràcies per tot el que has fet per nosaltres i per les persones que estem atenent. DEP.

27/10/2014

3.878€ recaptats gràcies a la Suite Solidaria del Majestic

La suite 225 del Majestic Hotel & SPA, ha estat la protagonista d’una acció de Responsabilitat Social Corporativa que ha aconseguit recaptar 3.878 euros destinats a la Fundació IReS – Programa Aferra’t de lluita contra la pobresa i l’exclusió social, un projecte innovador basat en l’empoderament i l’autonomia de la persona.

24/10/2014

Un experiència única gràcies al Càmping la Tordera

Els nois i noies del CRAE gaudeixen d’un cap de setmana al Càmping la Tordera. Una sortida molt positiva, un canvi de rutina i una experiència que ha permès enfortir lligams.

16/10/2014

“L’oportunitat de conviure amb un col·lectiu que desenvolupa una activitat socialment important, emprant tot el seu esforç i talent per a fer-ho i, en unes condicions d’entorn duríssimes, es transforma en un repte apassionant.”

En Ramon Picarin Reula és voluntari de la Fundació IReS des del 15 d’octubre de l’any passat. En Ramon és un voluntari que dedica unes hores de la setmana a l’assessorament a la direcció i el personal de la Fundació IReS, especialment, en temes d’organització, processos i sistemes, un assessorament basat en els coneixements adquirits a llarg de la seva vida professional.