28/11/2014

Vota la felicitació que més t’agradi!

Com cada any, els nens i nenes del Casal en Família han fet les seves felicitacions de Nadal! Del tradicional arbre de nadal al dibuix amb aquarel•la.
Ajuda’ns a escollir la felicitació que aquest any farà servir la Fundació IReS per felicitar el Nadal a tothom!
La felicitació que més “me gusta” tingui serà l’escollida.
Vota la felicitació que més t’agradi!

27/11/2014

“M’agrada la vostra tasca i penso que cal ajudar a fer-la possible i també penso que aquesta experiència m’ha d’enriquir molt com a persona”

La Lourdes Riba ens explica la seva col•laboració amb la Fundació IReS on a iniciat des d’aquest octubre passat la seva primera experiència com a voluntària. La Lourdes dedica una tarda a la setmana a ajudar en el Casal en Família, i ens explica la seva experiència des d’una visió inspiradora, realista, sincera i emotiva.

25/11/2014

“Això és maltracte, i li vaig dir a ell també”

Parlem amb la Maria i l’Alba, una xarrada que avui és distesa i positiva però que expressa amb claredat i contundència una realitat dura i difícil d’assumir.
600 paraules que donen significat a la tasca que realitzem cada dia amb persones que han viscut o viuen situacions de violència familiar i de gènere.

24/11/2014

Ja tenim guanyador del Memorial 2015

El Patronat de la Fundació, a proposta del Consell Assessor del Memorial, ha acordat adjudicar la 2a Edició del Memorial Manuel Adroer Iglesias al projecte “Dones i homes víctimes. Homes i dones agressores. I els infants sempre presents”. Un projecte amb un enfoc innovador, interessant i molt necessari en el context de crisi actual.

20/11/2014

Dia internacional dels nens i nenes: protegim els seus drets!

El dia internacional dels nens i nenes ens recorda la importància de tenir cura dels nens i nenes, de protegir els seus drets i ajudar-los a viure lliures i sense por. El Servei de Mentories de la Fundació IReS treballa cada dia per donar suport a nens i nenes que pertanyen a famílies amb problemes de violència de gènere, generar noves dinàmiques familiars positives i construir noves formes de relació per evitar la transmissió generacional de la violència.

19/11/2014

El Programa Irene atén 1.139 persones per la prevenció de la violència sexual.

La Fundació IReS a Balears ha estat l’encarregada de dur a terme activitats de formació sobre violència sexual, adreçades directament a joves i adolescents, així com també a professionals del sector i a pares i mares.

7/11/2014

Gràcies al Centre Moral del Poblenou per regalar moments feliços!

El concert solidari del Centre Moral i Cultural del Poblenou va recaptar 300€ que s’han destinat a usuaris del Projecte Aferra’t: unes ulleres per la Fatoumata i unes per la seva àvia, un bitllet d’avió per en Mario i uns kits de manicura per el curs de manicura que imparteix la Fundació IReS. Moltes Gràcies Cor del Poblenou!

6/11/2014

Educadors de carrer a la Mina, el repte de seguir innovant.

L’Ajuntament de Sant Adrià i la Fundació IReS presenten un projecte d’avaluació de l’impacte del Servei d’Educadors de carrer, un instrument clau per poder conèixer el resultat final del treball que es realitza dia rere dia.