27/02/2015

Voluntaris: una peça clau a IReS Balears

El passat dilluns 23 va tenir lloc una reunió informativa on es va donar a conèixer La Fundació IReS, els serveis desenvolupats a les Illes Balears i, especialment, les diferents experiències de voluntariat, entre elles, el projecte Unitat Mòbil. Aquest iniciativa pretén donar resposta a les necessitats del Servei d’Atenció Social al Jutjats.

26/02/2015

“Jo sé que l’impossible no existeix i que algun dia seran tot allò que sempre han volgut ser.”

La Jessica Terrones, educadora social de la Fundació IReS relata amb sinceritat i optimisme la seva experiència en el Pis de Joves.

26/02/2015

L’Alumni Solidari Daniel Cornudella i la seva important aportació a IReS

Coneix l’experiència de Daniel Cornudella com a consultor solidari a la Fundació IReS a través de la seva participació com a voluntari en el projecte ESADE Alumni Solidari.

20/02/2015

Aferra’t: noves activitats i nous reptes a assolir

Aquest mes de febrer el Programa Aferra’t de lluita contra la pobresa i l’exclusió social, impulsa noves activitats: artteràpia, grup d’ajuda mútua, empoderament i esport, etc.

18/02/2015

IReS entre les 10 entitats receptores de la campanya “Todos contra la pobreza infantil”

1 de 4 nenes a Espanya pateixen pobresa infantil, per això la Fundació Rosa Oriol i L’Obra Social La Caixa promouen una iniciativa solidaria de lluita contra la pobresa infantil. La Fundació IReS serà una de les entitats receptores de la recaptació d’aquesta iniciativa.

11/02/2015

Parlem amb El Punt Avui sobre masclisme i adolescents

Participem al debat sobre masclisme i adolescents del programa L’Illa de Robinson.

9/02/2015

Parlem amb Catalunya Ràdio sobre la col•laboració amb ESADE Alumni Solidari

Estem treballant amb ESADE en la definició, implantació i avaluació d’un nou model de competències. Una col·laboració que ha sortit al programa Solidaris de Catalunya Ràdio.

9/02/2015

Parlem amb Els Matins de TV3 sobre la violència de gènere en els joves

L’Alba Fernández, coordinadora dels Serveis de Violència de la Fundació IReS va participar en el programa Els Matins de TV3 parlant sobre la violència de gènere entre els joves.