31/03/2015

Una història de St. Jordi diferent…

Sota aquest lema es presenta la nova campanya de St. Jordi de la Fundació IReS… una campanya que trasllada el protagonisme als que necessiten ser escoltats.

26/03/2015

“Voldria remarcar el gran esforç que estan fent els equips de la fundació per posicionar a IReS entre les millors pràctiques del Tercer Sector.”

En Joan Esquena Mercer és voluntari de la Fundació IReS des de gener de l’any passat. En Joan aporta la seva expertesa, professionalitat i coneixements a la causa de la Fundació IReS i ho fa tant a l’àrea social com a l’àrea de direcció. Durant quatre hores a la setmana ajuda a desenvolupar la tasca de la fundació i ho fa amb responsabilitat i compromís.

26/03/2015

Premi a la Biblioteca Bon Pastor, motor de canvi i integració social

El Projecte “Teixint una xarxa d’oportunitats” de la Biblioteca Pública Bon Pastor on la Fundació IReS participa a través d’un projecte d’intervenció socioeducativa guanya la primera edició del premi “Biblioteca Pública i Compromís Social” de la Fundació Biblioteca Social.

25/03/2015

“Confiar en algú i demostrar-li pot generar una satisfacció que es converteix en una eina de poder i canvi”

La María Montero ens explica la seva experiència com a educadora del Projecte Impulsa Granollers de la Fundació IReS. Coneix el seu relat íntim i revelador.

20/03/2015

“Més Lluny” Balears: nous canvis i reptes

El Programa Més Lluny, servei formatiu en tasques d’auxiliars de restauració i d’inserció social i prelaboral per a majors de 25 anys perceptors o beneficiaris de la Renda Mínima d’Inserció, presenta nous reptes i canvis innovadors. El servei “Més Lluny” busca proporcionar i reforçar competències que permetin el desenvolupament i millora d’un projecte de vida personal, social i professional a persones perceptores de la Renda Mínims d’Inserció.

19/03/2015

L’ALUMNI SOLIDARI MARÍA ANTONIA OTEROS I LA SEVA IMPORTANT APORTACIÓ A IRES

Coneix l’experiència de la María Antonia Oteros com a voluntària a la Fundació IReS a través de la seva participació en el projecte ESADE Alumni Solidari.

13/03/2015

Parlem amb Catalunya Adopta sobre l’adopció de nens amb necessitats especials

Adopció de nens amb necessitats especials, una nova via adoptiva explicada per la coordinadora del SAINE, Rosa Soriano, a Catalunya Adopta.

11/03/2015

La Fundació Caixa d’Enginyers col•labora amb IReS en la formació de joves en les TIC

Ahir es va signar un acord de col•laboració entre la Fundació IReS i la Fundació Caixa d’Enginyers, una col•laboració que es basa en l’esponsorització d’un Projecte de Formació en les noves tecnologies de la informació i la comunicació per a joves en situacions de vulnerabilitat.