30/04/2015

Sant Jordi 2015 al Diari ARA

La Campanya de Sant Jordi 2015: “I si el drac fossis tu?” va aparèixer els dies 16, 17 i 20 d’Abril al Diari ARA.

29/04/2015

“Sóc voluntària al Casal en família i em te completament enamorada”

La Marta Febrer és voluntària a la Fundació IReS des d’octubre de l’any passat. La Marta és un suport molt important per l’educadora social i als infants del Casal en família. Durant dues hores i mitja a la setmana, dedica el seu temps a ajudar els infants en el seu desenvolupament a través d’activitats que potencien l’autonomia, psicomotricitat, etc., i ho fa amb dedicació i sensibilitat.

28/04/2015

9.279 Gràcies!

La campanya de St. Jordi 2015 de la Fundació IReS ha aconseguit recaptar 9.279€ pel projecte INFANTS INVISIBLES. La recaptació obtinguda permetrà realitzar prop de 240 atencions a infants i famílies que pateixen situacions de violència.

22/04/2015

I SI LA HISTÒRIA DE ST. JORDI TINGUÉS UN FINAL DIFERENT?

El Drac, enfadat, va començar a llençar foc. El noble cavaller va treure l’espasa i quan estava a punt de clavar-li, es va aturar, el va observar i se’n va adonar… mai ningú no li havia preguntat a aquell Drac perquè estava tant enfadat i tant trist.

17/04/2015

Coneix l’Espai Estable: un espai educatiu setmanal pels joves

La Fundació IReS gestiona en col•laboració amb l’Ajuntament de Sant Adrià del Besòs, el Servei d’intervenció en medi obert al barri de La Mina. Des d’aquest servei s’ha posat en funcionament un espai educatiu setmanal pels joves: l’Espai Estable creat amb l’objectiu de facilitar un espai d’acompanyament i apoderament pels joves.

15/04/2015

La Fundació IReS s’adhereix a l’Estratègia Compartida de l’Acord Ciutadà

La Fundació IReS s’adhereix als objectius de la nova Estratègia Compartida impulsada per l’Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva, amb l’objectiu d’ avançar en els drets socials amb el compromís i la col•laboració de tothom.