29/05/2015

Nou Servei d’atenció a persones que viuen situacions de violència, sense etiquetes.

La Fundació IReS presentava ahir en la segona edició del Memorial Manuel Adroer Iglesias, una metodologia innovadora basada en l’apoderament i la mesura de resultats, eixos clau del Servei d’intervenció per a persones que pateixen situacions de violència i/o conflicte, el Projecte Fils.

26/05/2015

“Em sento molt orgullós de formar part de l’equip de voluntaris de l’IReS”

L’Eusebi Casadesús fa molts anys que està relacionat amb la Fundació IReS. El que va començar com una col•laboració esporàdica, s’ha convertit en un vincle que ja dura 35 anys. L’Eusebi és un voluntari fidel i entregat, sempre disposat a ajudar amb un somriure i una actitud positiva. Moltes gràcies!

25/05/2015

2ª EDICIÓ DEL MEMORIAL MANUEL ADROER IGLESIAS

El proper dijous dia 28 de maig de 2015, a les 19 hores tindrà lloc la 2ª Edicació del Memorial Manuel Adroer Iglesias.

15/05/2015

20 CONSELLS PER UNA MARENTALITAT I PARENTALITAT FELIÇ I RESPONSABLE

Coincidint amb el Dia Internacional de la Família, l’equip d’Acció Social de la Fundació IReS volem compartir amb vosaltres les idees clau per construir una marentalitat/parentalitat relaxada, responsable però sobretot feliç.

14/05/2015

Crida per marcar la casella de fins d’interès social en la declaració de la renda

El 2014, a través de la casella “altres fins d’interès social” de les declaracions de la renda, l’Estat va distribuir 220 milions d’euros a 1.236 programes socials de 469 entitats socials que van beneficiar 6 milions de persones. Malgrat això, s’estima que un 32% dels contribuents catalans no marquen cap casella. Aquest 2015, sigues solidari: marca la casella d’interès social!

13/05/2015

La història de la María i l’Héctor a Antena 3

La María i L’Héctor parlen de la seva història al programa “Reclusas” d’Antena 3.

11/05/2015

Recollida Solidària de Productes d’Higiene i Neteja 2015

Avui comença la Recollida Solidaria de Productes d’Higiene i Neteja a la Fundació IReS. Ens ajudes?