29/07/2015

Gràcies a la Fundació Bancària “La Caixa” pel seu suport en els habitatges d’inclusió social

La Fundació Bancària “la Caixa” i la Fundació IRes signen un acord de col·laboració de suport als habitatges temporals d’inclusió social que ajuden a joves sense habitatge o sense referència d’un adult a iniciar un procés d’emancipació.

Antena 3 i la reinserció

La Marta Esteve, directora de l’Àrea Social parlar sobre reinserció al programa Reclusas d’Antena 3.

29/07/2015

Social.cat dóna difusió a l’article divulgatiu de l’equip de violència

Social.cat dóna difusió a l’article divulgatiu de l’equip de violència sobre els costos de l’atenció a persones que viuen en entorns de violència.

28/07/2015

Eines per a construir relacions de parella més saludables i conscients

Des de la Fundació IReS treballem els entorns de conflicte des d’una visió integral i de prevenció. Per això és molt important donar a conèixer les eines necessàries per tenir una relació de parella saludable i conscient. Llegeix els mites sobre l’amor i les eines per a fer front a situacions de conflicte i/o violència.

28/07/2015

TSS 2015: Caminem per la inclusió social

El passat 24 de juliol va concloure la Transpirenaica Social i solidaria 2015 (TSS) a Cadaqués, el final d’una llarga travessia de 800 kilòmetres que lluita contra l’exclusió social.

24/07/2015

Click, el nou projecte per joves

La Fundació IReS posa en marxa un nou servei adreçat a joves del barri de Poblenou: el Projecte CLICK. Coneix-lo!

23/07/2015

El Voluntariat Corporatiu de la Fundació IReS

10 treballadors i treballadores de Deloitte van compartir unes hores de diversió, rialles i confidències amb els nois i noies del CRAE Prim, mentre junts pintaven passadissos i habitacions que van quedar com nous! El voluntariat corporatiu té efectes molt positius en la cohesió, la motivació i el sentiment de pertinença dels treballadors/es, i alhora millora la imatge de l’empresa.

13/07/2015

El Projecte Fils al full informatiu del CEESC

El CEESC dóna difusió al Projecte Fils de la Fundació IReS al número 72 del seu full informatiu.