30/11/2018

Màster Class de Zumba contra la violència de gènere

Amb el Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, Nuria Estrada – Nerbox i Zumberas de Castellar van organitzar, com a acte benèfic, una Màster Class de Zumba a Castellar del Vallès. La recaptació anirà destinada al Projecte Fils de la Fundació IReS. Projecte Fils és un projecte adreçat a millorar la situació de persones que es […]

INSPIRES’18 ALS MITJANS

Els mitjans que han fet difusió de la segona edició de l’acte de la Fundació IReS sobre innovació social, INSPIRES’18

29/11/2018

El Repte 22 es presenta al ‘breakfast’ del 22@Network sobre voluntariat i RSC al districte

El 29 de novembre va tenir lloc el breakfast del 22@Network sobre voluntariat i RSC al districte de la innovació, organitzat per a establir ponts de cooperació entre empreses i entitats. La iniciativa ha buscat la implicació de les empreses del districte per a dur a terme voluntariat durant la campanya de nadal.

29/11/2018

2na edició del curs de capacitació per a la intervenció amb agressors i l’abordatge de les violències masclistes

Durant aquest mes de novembre, professionals de la Fundació IReS han format part de la segona edició del “Curs de capacitación y actualización del Programa de Intervención con Agresores en Cumplimiento de Condena por Violencia Contra la Pareja para provincias de la República Argentina.

28/11/2018

‘Andratx dóna la cara’: Més de 400 persones a la cursa contra la violència de gènere del municipi mallorquí

L’organització destina la recaptació de prop de 2000€ a la Fundació IReS per la tasca d’acció i prevenció de la violència familiar i de gènere

28/11/2018

“Venus sense cànon” als mitjans

Aparicions en premsa de la notícia sobre l’exposició “Venus sense cánon” a Balears

27/11/2018

Els “clicks” voten pel seu propi cartell de difusió del projecte

Els educadors i educadores del Projecte Click saben que és difícil trobar la manera idònia per adreçar-se als joves, que no ha de ser la mateixa per a tothom per connectar amb ells i fer-los sentir acompanyats dins del projecte socioeducatiu de la Fundació IReS.

26/11/2018

Xerrada amb la Bombo Ndir: gènere, cultura, classe i antiracisme

L’equip Aferra’t organitza una xerrada amb la Bomb Ndir sobre “Salut reproductiva de la dona. Violències en altres cultures”, una dinàmica per aconseguir la unió de les dones en front la violència masclista. Perquè no importa quin nom rebi, la violació dels drets humans no té cultura i aquest és el missatge que ens ha d’unir a tots i totes per combatre-la.