Voluntariat corporatiu

El voluntariat corporatiu te com a objectiu mobilitzar als empleats de l’empresa per dur a terme activitats que millorin les condicions de vida de la comunitat on estan presents.

Ofereix diversos avantatges, directes i indirectes, i genera una relació en la qual tots hi guanyem: l’empresa, els empleats, la Fundació i la comunitat on convivim tots.

El voluntariat corporatiu aporta beneficis com:

– Efectes positius sobre la cohesió, la motivació, el sentit de pertinença dels treballadors i la millora del clima laboral.
– L’establiment de vincles de relació més forts entre l’empresa i els seus empleats, que es tradueix en una fidelització major i que, finalment, es trasllada als clients.
– Important efecte positiu sobre la imatge de l’empresa.

El voluntariat corporatiu no depèn de la mida de l’empresa, depèn del grau de sensibilitat de cada empresa. Escriu-nos i definirem conjuntament com podem col•laborar.

Hi ha moltes formes de col•laborar, envia’ns el teu CV i explica’ns com ens pots ajudar:

Raó social*

CIF*

Nom persona de contacte*

Telèfon fix

Direcció postal*

Població*

Còdi postal*

Província*

Estat*

Accepto la política de privacitat

Irene Berenguer