Fes-te voluntari

Les idees sempre comencen en un full en blanc però s’acaben fent realitat gràcies a les persones. A la Fundació IReS, es fan realitat gràcies a l’esforç de les persones que hi treballen i gràcies a l’esforç i a la dedicació dels voluntaris que ens ajuden. Moments màgics que ens permeten passar del paper a l’empoderament de les persones, a projectes reals.

Si vols dedicar part del teu temps a ajudar als altres, a IReS et convidem a sumar-te al nostre equip. Ens cal la teva experiència, la teva màgia, la teva il•lusió i les teves ganes per tirar endavant projectes que transformin la societat.

On pots fer el voluntariat:

Perfil del voluntari:

Què pots fer com a voluntari a IReS:

Podràs col•laborar amb una entitat amb més 40 anys d’experiència en l’àmbit social, sempre de la mà de professionals. Pots fer de voluntari/voluntària de moltes maneres:

Hi ha moltes formes de col·laborar. Envia’ns el teu CV i explica’ns com ens pots ajudar (tots els nostres voluntariats es fan a Catalunya i Balears):

Nom*

Cognoms*

NIF/NIE*

Telèfon mòbil*

Direcció postal*

Població*

Província*