Notícies: RSC IRes

20/12/2018

TRAM i la Fundació IReS signen un acord de col·laboració per finançar els estudis de joves en situació de vulnerabilitat

TRAM i la Fundació IReS han signat per primer cop un conveni de col·laboració per finançar beques per a joves en situació de vulnerabilitat que viuen al districte de Sant Martí de Barcelona.

18/12/2018

ASME destina aquest desembre 5€ per cada matrícula a la Fundació IReS

Del 17 al 31 de desembre, l’Associació Sant Martí Esport (ASME) realitzarà una campanya de captació d’usuaris solidària amb la Fundació IReS, on destinarà 5€ de cada matrícula als projectes d’atenció integral a les famílies de l’entitat.

28/04/2015

9.279 Gràcies!

La campanya de St. Jordi 2015 de la Fundació IReS ha aconseguit recaptar 9.279€ pel projecte INFANTS INVISIBLES. La recaptació obtinguda permetrà realitzar prop de 240 atencions a infants i famílies que pateixen situacions de violència.

17/07/2014

La gestión ética (RSC) como herramienta para la sostenibilidad y mejora continua de la Fundación y también de las empresas.

En aquest sentit, a la Fundació IReS treballem contínuament per a la incorporació d’aspectes ètics, socials i mediambientals claus en la relació amb tots els nostres grups d’interès, interns i externs, d’acord amb els principis del Pacte Mundial de Nacions Unides: vetllem i promovem els drets humans, laborals i socials, la transparència i l’absència de corrupció, el desenvolupament sostenible i el respecte al medi ambient.