30/01/2019

14 empreses col·laboren amb ‘El districte de les Joguines’ del 22@Network i la Fundació IReS

Finalitza la campanya amb prop de 1.000€ recaptats per oferir jocs i joguines als infants dels projectes de l’entitat

Avui, en la celebració del breakfast mensual del 22@Network s’han presentat els resultats de la campanya “El Districte de les joguines” , la campanya que ha buscat recaptar diners per invertir-los en jocs i joguines pels nens i nenes del projecte Casal en Família de la Fundació IReS. Aquesta iniciativa, impulsada per la Comissió de Responsabilitat Social del 22@Network, ha aconseguit recaptar gairebé 1.000€ entre els professionals de les empreses que s’hi han sumat.

Barcelona Activa, Bosch, Cohousing, COIB, Falaise, Fhios, IECISA, IL3-UB, IAAC, Lavinia, Marinello and Partners, Netmind, RMIT Europe i Timtul  han estat les 14 empreses que han col·laborat amb la campanya, implicant als seus treballadors i treballadores  a col·laborar amb la iniciativa. Tot i que sabem que la il·lusió en un infant sempre ha d’estar encesa, gràcies al seu compromís, individual i comunitari, els nens i nenes dels projectes d’infància i famílies de la Fundació IReS han vist com la seva carta als reis es convertia en realitat.

El joc és el camí que pren l’infant (i qualsevol persona) per a experimentar l’aprenentatge, aprendre a compartir i a desenvolupar-se socialment a través de la satisfacció que proporciona divertir-se. L’equip d’educadors i educadores de la Fundació IReS saben que les joguines i els jocs són una eina d’autodescobriment per als infants i un canal per establir vincle amb l’entorn més proper dels nens i nenes, les seves famílies.

La comissió d’RSC del 22@Network, conformada por las empreses Aïgues de Barcelona, Grup ICA, Lavinia, KIM, Fundació Jaume Batlle, GAES, Twentytú i Vistaprint i presidida per Montserrat Tohà, vetlla per fer del 22@ un districte socialment responsable duent a terme els objectius i propostes en base als Objectius del Desenvolupament Sostenible (ODS) elaborats per l’Assemblea General de les Nacions Unides per l’agenda de 2030.

Gràcies a tots els i les professionals de les empreses que han participat en aquesta campanya.

Presentació de la campanya al breakfast 22@