18/05/2017

22@Network i Fundació IReS reforcen el seu acord de col·laboració per impulsar accions d’RSE en el districte

El passat 26 d’abril, l’actual President de l’Associació d’Empreses i Institucions del 22@Network, Xavier Monzó, es va reunir amb la Directora de la Fundació IReS, Montserrat Tohà, per continuar i impulsar accions de Responsabilitat Social Empresarial entre les empreses del districte. Aquesta iniciativa forma part d’un pla de col·laboració establert des del 2015 entre el 22@Network i IReS per impulsar NoParo.org, una iniciativa destinada a donar suport als joves del districte.

Durant aquesta reunió, el president del 22@Network i també Director general del Grup ICA a Catalunya, va transmetre l’interès de l’associació de donar a conèixer les necessitats socials del districte per fomentar la participació de les persones que formen part del teixit empresarial en aquesta iniciativa, essent de vital importància el compromís i la consciència social, trets ja característics del 22@.

La campanya Noparo.org busca ajudar a joves entre 15 i 20 anys en situació de vulnerabilitat amb del Projecte Click que té per objectiu fomentar les seves potencialitats i autonomia  mitjançant un recorregut formatiu, laboral i personal.

A través d’aquesta plataforma, es dóna als joves una oportunitat clau amb què intervenen les empreses del 22@ amb el seu coneixement i potencial realitzant tallers, mentories i formacions especialment vinculades a les noves tecnologies, per ajudar als joves a desenvolupar el seu projecte vital.

Amb aquesta positiva perspectiva, Fundació IReS i 22@Network es posen en marxa per reforçar el suport a aquests joves i les seves famílies a través del treball en equip entre les empreses i els agents socials del districte, el que és part de l’ADN de la Responsabilitat Social del 22@Network.