27/10/2014

3.878€ recaptats gràcies a la Suite Solidaria del Majestic

Ubicada a la segona planta del cèntric hotel barcelonès Majestic Hotel & SPA, la suite 225 ha estat la protagonista d’una acció de Responsabilitat Social Corporativa que ha aconseguit recaptar 3.878 euros destinats a la Fundació IReS – Programa Aferra’t de lluita contra la pobresa i l’exclusió social.

El programa Aferra’t de la Fundació IReS està destinat a la millora de les condicions de vida i d’ocupabilitat de persones i famílies que es troben en situacions de pobresa i/o exclusió social. El projecta planteja un canvi significatiu en el model tradicional on és la mateixa persona qui es fa càrrec de la seva situació avaluant i dissenyant el seu propi pla de sortida, sent acompanyada pels professionals i amb el suport de les accions del projecte.

La suite solidaria té per objecte donar el 10% de la facturació en concepte d’ocupació en els mesos d’estiu, de l’1 de juliol i fins al 30 de setembre. Una acció que es repeteix per segon any consecutiu i que es suma a altres iniciatives de l’hotel com la Rosa Solidaria de Sant Jordi o l’Euro Solidari. Amb aquestes accions, l’Hotel Majestic fa partícips també als seus hostes i col·laboradors de la seva solidaritat.

Des de la Fundació IReS volem agrair-los la seva constant, valuosa i necessària col·laboració. Seguirem treballant plegats.