16/02/2016

39 famílies i 100 infants atesos al barri de Verneda- La Pau durant el 2015

Durant el 2015 un total de 39 famílies i 100 infants han rebut atenció a través de la Taula de Pilotatge Caixa Proinfància Verneda- La Pau, projecte coordinat per la Fundació IReS. La Taula de Pilotatge és un espai de reflexió, detecció i intervenció global a les situacions familiars més vulnerables del barri, podent oferir als infants i a les seves famílies els serveis de suport i acompanyament del Programa La CaixaProinfància.

Serveis oferts en el 2015:

– Reforç educatiu: 33 infants
– Atenció psicoterapèutica (avaluació): 20 beneficiaris
– Atenció psicoterapèutica individualitzada: 20 infants
– Atenció psicoterapèutica familiar: 15 famílies en total, 25 beneficiaris
– Colònies urbanes: 27 infants
– Béns: s’han tramitat 120 ajuts econòmics, beneficiant-se 34 famílies i 84 infants.

L’atenció familiar es fa de manera coordinada entre les diferents entitats del territori. A la Taula hi participen 5 entitats socials (EAP Sant Martí, Serveis Socials la Verneda, Casal infantil El Drac, Ludoteca La Verneda, Associació EDAI Clínic Sant Martí)  i 7 entitats educatives (Ceip La Pau, Ceip La Palmera, Ceip L’Arc de Sant Martí, Ceip Els Horts, IES Bernat Metge, Escola Bressol Margalló, Escola Bressol El Gronxador). Fins ara també ha comptat amb el suport de Berta Boades, assessora de la Fundació l’Esperança de La Caixa.

Podreu conèixer més del projecte aquí.

Banner CaixaProinfància