23/10/2017

EX2030: Un nou èxit dels joves del Click

Una trentena de persones van acudir dissabte passat al rescat social i afectiu que els joves del Click ens tenien preparat pel Festival Escena Poblenou d’enguany.

Per segon any consecutiu, els joves Click han participat d’un taller de creació artística gràcies a la col·laboració de la Fundació IReS amb l’Associació Festival de creació Escena Poblenou.

El taller ha tingut una durada d’un mes, on el més important ha estat que els joves s’expressessin amb veu pròpia, desconnectessin durant un temps de tot el que ens envolta i connectessin entre ells.

La complicitat va sorgir de seguida, i així es va poder veure en el muntatge EX2030. A més els joves del Click van aconseguir implicar a tot el públic fent-los participar del seu “rescat”.

Comunicació, connexió, complicitat, fluir, escoltar, col·laboració, unió, art, espontaneïtat, mirada, riure, sentiment, diversió, jugar, relació… van ser alguna de les paraules que el públic assistent va voler destacar de l’experiència que acabaven de viure.

Un cop més volem donar les gràcies al Festival Escena Poblenou per donar la possibilitat als nostres joves de poder expressar-se i al Casal de Joves Can Ricart per obrir-nos les seves portes.

Gràcies a la Sara García Guisado per la seva feina dinamitzant el taller, però sobretot enhorabona a la Nàdia, el Michael, l’Awa, la Ouli i l’Iluixa per tornar-nos a sorprendre de nou.

Val la pena buscar espais on escoltar als joves, i al Projecte Click ho seguirem fent.