12/03/2018

Els Clicks ja tenen nou local, els ajudes a equipar-lo?

A partir de la propera setmana, les activitats del Projecte Click es duran a terme en un local propi. L’equip i els joves del projecte marxen a un espai cedit per l’Ajuntament i ubicat a la Plaça de les Glòries. Ben a prop del barri!

A més de realitzar les activitats d’aquest projecte socioeducatiu, els educadors i educadores volen construir un espai fet a la mida de la generació Click. Què vol dir això? Que perquè puguin sentir el nou local com a propi i aprendre i formar-se de les activitats del programa, ara busquen equipar el local amb tot allò imprescindible per als joves. I per això fan una crida a tothom qui pugui col·laborar aportant qualsevol material del seu llistat:

-JOCS DE TAULA PER JOVES i ADULTS

-VÍDEO CONSOLA + JOCS

-UN TELEVISOR

-REPRODUCTOR DE DVD

-PEL·LÍCULES

-CÒMICS

-ALTAVEUS PER CONECTAR MP3 O MÒBILS

-TAULA DE PING-PONG PLEGABLE i AMB RODES

Com podeu fer arribar el materiall?

Per fer una donació podreu contactar a clickjove@fundacioires.org o trucar o enviar un missatge al 608.92.58.29.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

El Projecte Click és un servei socioeducatiu adreçat a joves que necessiten un acompanyament temporal per tal d’identificar el seu millor recorregut formatiu, laboral i personal. Treballem des de tres grans eixos: l’individual, on s’estableix un vincle entre jove i educador per tal de fer el seguiment regular d’un pla de treball compartit, a partir de trobades i tutories formals i informals; l’eix grupal, on oferim activitats per compartir amb altres joves, fruit de les seves propostes i motivacions; i l’eix comunitari on a partir de l’acord amb l’Associació 22@network, oferim als joves visites i formacions, en especial vinculades als àmbits de la comunicació i les noves tecnologies. En definitiva, acompanyem els joves perquè facin Click.

Equipant el CLICK