12/06/2018

6a edició de la Festa Somriu per la infància

Aquest passat dissabte 9 de juny, els infants que formen part del grup de refoç escolar de l’Institut Bernat Mege van gaudir d’un dia sencer a Portaventura gràcies a la festa “Somriu per la infància”, organitzada per sisè any consecutiu per la FEDAIA, la Federació d’Entitats d’Atenció a la Infància i l’Adolescència.

“Somriu per la Infància” és el lema amb què la Federació celebra cada any un dia dedicat als infants, comptant amb la col·laboració del parc temàtic de PortAventura. De nou, els protagonistes van ser tots els infants i els joves que van despertar una forma de sensibilitzar sobre la igualtat de drets a través dels seus somriures.

La diversió no hauria de tenir cap limitiació ni dependència de la situació socioeconómica dels infants i les seves famílies.

“Somriu per la Infància” alberga la il·lusió de viure un dia per a tothom per la igualtat d’oportunitats per a infants, joves i famílies en situació de vulnerabilitat.

Un any més, moltes gràcies a la FEDAIA i a PortAventura per acollir la festa Somriu per la Infància.