1/03/2019

8M: ens preparem! l’Aferra’t organitza una activitat grupal per recórrer la història del Dia internacional de la dona

“Cap a un futur on la igualtat sigui una realitat”

Sabíeu que el 8M es celebra des de fa més de 100 anys? Si bé el seu origen no està clar, la reivindicació dels drets de les dones es pot estudiar des de molts fets històrics que, en la seva majoria, van ser oblidats o distorsionats.  El proper 8 de març celebrarem Dia internacional de la lluita dels drets de les dones treballadores, dia en què reivindicarem amb especial força la igualtat real d’oportunitats i drets entre dones i homes; denunciarem que les vides de les dones continuen estant marcades per les desigualtats, la precarietat, la no coresponsabilitat en els treballs de cures, les diferents violències que s’exerceix contra les dones a tot el món i reclamarem més i millors polítiques d’igualtat.

Des del Projecte Aferra’t compartim la convicció que és urgent i necessari emprendre intervencions socials dirigides a construir una societat equitativa, igualitària entre homes i dones. Per aquesta raó hem planejat una activitat grupal oberta per a treballar aquest tema amb les persones usuàries del projecte.

Compartim els detalls:

Data i hora: Dimecres 6 de març 11h

Casal Llacuna: Carrer Bolívia 49

Durada: 1:30h

Què farem?

– Benvinguda amb cafè i petita exposició de posters

– Recorregut per la història del 8M

– Conquestes de drets

– Desiguals actuals (Bretxa salarial, càrrecs directius, violències, doble jornada, treballs de cures)

– Explicar les raons de la vaga del 8M

Cartell difusió activitat 6 de març