28/11/2018

‘Andratx dóna la cara’: Més de 400 persones a la cursa contra la violència de gènere del municipi mallorquí

L’organització destina la recaptació de prop de 2000€ a la Fundació IReS per la tasca d’acció i prevenció de la violència familiar i de gènere

El passat 25 de novembre, Dia Internacional Contra la Violència de Gènere, més de 400 persones van participar a la III Marxa Solidària contra la violència de gènere organitzada pel Departament de Serveis Socials l’Ajuntament d’Antratx (Balears) la recaptació de la qual ha estat destinada per segon any consecutiu a la Fundació IReS.

Els diners recaptats per les inscripcions –prop dels 2000 euros- anirà destinat a la Fundació IReS, per la seva acció social i preventiva i campanyes de sensibilització i incidència en benefici de la prevenció de la violència familiar i de gènere.

El diumenge, més de 400 persones es van congregar cap el migdia a la plaça Espanya d’Andratx  amb la seva samarreta morada on portaven inscrit el lema ‘Andratx dóna la cara’. Va estar la batlessa d’Andratx qui a les 12h en punt va donar la sortida, després de compartir un minut de silenci en homenatge a la darrera víctima de violència de gènere, divendres passat a Palma, i a totes les víctimes d’aquesta problemàtica.

Organitzada pel Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Andratx, ha comptat amb la protecció i seguretat necessària durant els 6 km de recorregut pels carrers del nucli poblacional d’Andratx, gràcies a Policia Local, Protecció Civil d’Andratx, i Tesma.

A més de l’onada de gent que hi va participar, alguns dels mitjans de Balears es van fer ressò d’aquesta “marea morada”:

IB3 Televisió de Balears (minut 6.30)

1460719553497

Diario de Mallorca