22/03/2018

Aquest Sant Jordi celebrem que Tots Som Llegenda

S’acosta el 23 d’abril i aquest any volem celebrar una diada de Sant Jordi llegendària! T’hi apuntes?

Amb la campanya Una rosa per una causa, l’any passat vam conèixer la història de la #FamíliaDrac a través d’un conte il·lustrat pels infants del Casal en família. Enguany, descobrim les altres històries que hi ha darrere de la llegenda de Sant Jordi, aquelles que us sonaran familiars. Perquè, ens hem adonat que “no calen dracs ni princeses per lluitar, tan sols somnis i reptes a superar”… #TotsSomLLegenda!

La parada de roses al Hotel Majestic

Un any més, estarem al Majestic Hotel & Spa Barcelona, un espai privilegiat al centre de Passeig de Gràcia us esperen moltes sorpreses durant tot el dia:

–  Venda de roses solidàries amb una capça de disseny totalment exclusiu

–  El Drac hi serà per saludar les famílies i fer-se fotos amb els més petits (i grans!)

–  Un photocall on fer-se fotos ben guapos i guapes per immortalitzar el gran dia

Vols participar-hi?

En aquesta gran festa solidària només hi faltes tu! Enguany la diada cau en dilluns i necessitarem voluntaris en torns de dues hores per repartir roses a la parada o vestir-se de drac. Si tens ganes de participar, escriu-nos un correu amb la teva disponibilitat a voluntariat@fundacioires.org i ens posarem en contacte amb tu. Data límit: 16 d’abril.

Us animem a tots a participar d’aquesta festa i fer-la més gran! El dia 23 d’abril acosteu-vos amb les vostres famílies i amics fins al Passeig de Gràcia 68-67 cantonada amb c/ València.

Aquest Sant Jordi, no només farem entrega de roses solidàries. Ja hem salvat el Drac, hem explicat la seva història. Ara toca explicar moltes coses més… Perquè tots som llegenda. Quina és la teva?

Us hi esperem!

Segur que serà llegen…espera un moment…. dari!!