5/04/2018

Compte enrere per a Sant Jordi 2018 amb la campanya ‘Una rosa per una causa’

Aquest any, #TotsSomLlegenda

Un any més, en col·laboració amb empreses i entitats catalanes, la Fundació IReS celebra la Diada de Sant Jordi amb la campanya solidària “Una rosa per una causa”. Enguany, sota el lema #TotsSomLlegenda, reivindiquem que tothom pot reescriure la seva història i convertir-la en una llegenda de superació.

Una princesa cavallera, un Sant Jordi sense armadura, un Drac amb carnet de família nombrosa i un Drac Queen. Amb aquestes versions alternatives de la llegenda de Sant Jordi la Fundació IReS explica històries de superació de desigualtats i vulnerabilitat social.

Durant la diada del 23 d’abril, la campanya #TotsSomLlegenda estarà present al carrer. El Majestic Hotel & Spa Barcelona i la Fundació IReS oferiran una rosa a canvi d’una donació econòmica voluntària a tothom que s’apropi al Passeig de Gràcia 68, cantonada c/València. La recaptació obtinguda de la venda de roses es destinarà íntegrament als projectes de la Fundació IReS que donen suport integral a persones i famílies en situació de vulnerabilitat.

A més a més, a partir d’avui a la pàgina www.unarosaperunacausa.org es podran llegir i compartir les històries del #TotSomLlegenda i participar en el sorteig d’una nit llegendària per a dues persones a una suite del Majestic Hotel & Spa de Barcelona.

Com ja és tradició, la campanya ha comptat des d’un inici amb la col·laboració del Majestic Hotel & Spa, el taller floral Bouquet i la Facultat de Comunicació Blanquerna – URL, dues alumnes de la qual han definit el concepte creatiu i dissenyat els materials gràfics de la campanya.

Us esperem el dia 23 d’abril a la parada del Majestic, l’emblemàtic hotel barceloní que acaba de celebrar 100 anys d’història. Per a immortalitzar aquesta diada tots aquells que ho vulguin podran fer-se una foto amb el Drac, entre d’altres sorpreses.

Aquest Sant Jordi, descobreix que #TotsSomLlegenda.

“No calen dracs ni princeses per lluitar,

tan sols somnis i reptes a superar.

Cada família és protagonista de la seva història:

diversa, única i sorprenent.”

www.unarosaperunacausa.org

Dilluns 23 d’abril de 9h a 20h