18/12/2018

ASME destina aquest desembre 5€ per cada matrícula a la Fundació IReS

L’Associació Sant Martí Esport llença una campanya solidària de captació per als projectes de l’entitat

Del 17 al 31 de desembre, l’Associació Sant Martí Esport  (ASME) realitzarà una campanya de captació d’usuaris solidària amb la Fundació IReS, on destinarà 5€ de cada matrícula als projectes d’atenció integral a les famílies de l’entitat.

Aquesta és la primera de les accions que l’associació vol realitzar per captar fons per a la Fundació IReS. A més de col·laborar econòmicament en el finançament dels projectes, ASME vol donar a conèixer la tasca social que desenvolupa IReS als seus abonats a través dels seus canals de comunicació amb les persones associades i veïns i veïnes.

ASME és una entitat consolidada a Barcelona amb més de 30 anys d’experiència, i que entén l’Activitat Física i l’Esport com a vehicle de formació, educació, lleure, socialització i millora de la salut. Actualment compten amb tres instal·lacions al barri del Clot, la Trinitat i la Verneda amb més de 8.000 abonats.

Entre els seus valors com a entitat esportiva es troben el compromís, la responsabilitat i la transparència en el desenvolupament de l seva tasca. ASME va néixer fa tres dècades com un reclam dels veïns de la zona de Sant Martí que volien una piscina per als infants. Va ser la primera associació de Barcelona sense ànim de lucre.

Per a més informació, podeu visitar la seva web.

També podeu ajudar a fer difusió de la campanya solidària compartint la notícia i el cartell!

ASME_A3 Promo Nadal_131218