7/03/2019

Aturada 8 de març 2019: Dia Internacional de la Dona

Com a entitat que treballa dia a dia en l’atenció de persones i famílies en situació de vulnerabilitat, i que té com a principi bàsic i transversal el compromís amb la igualtat d’oportunitats, Fundació IReS se suma a la crida  i manifest de la Vaga feminista del 8 de març, dia de la Dona: “ens aturem per canviar-ho tot”.

Tal i com vam fer l’any passat, la Fundació IReS, amb 50 anys d’experiència treballant per la igualtat d’oportunitats i lluitant per l’eradicació de la violència contra les dones, realitzarà una aturada d’una hora en cada torn de treball respectant en tot moment els serveis mínims que ens indiqui el client de cada servei.

En un dia com el proper 8 de març, cal donar suport al moviment que denuncia més alt i més clar que mai les violències masclistes, la invisibilització i l’explotació vers les dones. Sota aquesta raó, ens adherim a la Declaració Institucional 8 de març del Govern de la Generalitat que reclama, aquest 8 de març, reivindicació de “la sororitat i els feminismes com a motor de canvi per assolir la igualtat efectiva i real i derrocar el patriarcat d’una vegada per totes”.

En el cas de la Fundació IReS, aquest compromís es fa palès cada dia a través dels projectes i serveis que oferim per atendre de forma integral a famílies en situació de vulnerabilitat, i des d’on treballem per prevenir i intervenir davant les situacions de desigualtats amb l’objectiu d’evitar que es perpetuïn en el temps i derivin en les violències que afecten cada dia a les dones i el seu entorn.