11/06/2018

“Bones idees per canviar el món”: El Projecte Click reconegut pel seu compromís amb els joves

El passat dimecres 5 de juny, l’equip del Click va ser convidat a l’acte de celebració de la xarxa B+S, un esdeveniment on es van reconèixer 10 bones pràctiques desenvolupades durant el 2017 per diverses entitats i on va ser reconeguda la tasca amb el desenvolupament socioeducatiu dels joves.

Concretament, el Projecte Click de la Fundació IReS va ser reconegut per haver treballat l’objectiu 9, dEducació i acció ciutadana: de la conscienciació a la coresponsabilització amb coneixement de causa.

Aprofitant un dia assenyalat per aquesta ocasió com el Dia Mundial del Medi Ambient, 130 persones van assistir a aquest acte que va tenir com a protagonista el Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat.Després d’analitzar l’estat del medi ambient a la ciutat es va brindar reconeixement a 10 bones pràctiques desenvolupades per membres de la xarxa durant el darrer any i relacionades amb cadascun dels objectius del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat.

Com a detall a destacar, els distintius entregats van ser dissenyats pel personal tècnic de Barcelona+Sostenible i produïts a l’Ateneu de Fabricació de la Fàbrica del Sol amb material reutilitzable i pensat per tenir un ús pràctic.

053 PREMIS BARCELONA SOSTENIBLE