27/11/2017

IReS impulsa una campanya per trobar famílies per a infants amb necessitats especials

“Busquem famílies especials”

Des del Servei d’Adopcions d’Infants amb Necessitats Especials impulsem la campanya “Busquem famílies especials”, en conveni amb l’Institut Català de l’Acolliment i l’Adopció de la Generalitat de Catalunya, i que gestiona la Fundació IReS des de 1999.

A Catalunya hi ha infants amb necessitats especials i adolescents tutelats per la Generalitat que viuen en centres residencials, centres d’acollida o es troben en altres situacions en què els manca un ambient familiar idoni per al seu desenvolupament i resten a l’espera de l’acolliment o l’adopció.

Com són els infants?

– Infants a partir de 7 anys

– Grups de 2 germans (el gran a partir de 6 anys)

– Grups de 3 germans o més

– Discapacitat física greu

– Discapacitat psíquica

– Malaltia crònica

– Síndromes genètiques, incerteses en el desenvolupament

Per això, es necessiten famílies especials que tinguin tant per donar com el que rebran d’aquests nens i nenes.

Ets tu una d’aquestes famílies? No dubtis en contactar amb nosaltres: Al telèfon 93 320 92 15 o al correu adopcions@fundacioires.org

També podeu descarregar el cartell i el díptic per a més informació.

POSTER Servei d'Adopcions DEF