28/06/2018

Camping la Tordera beneficia a més de 150 persones col·laborant amb la Fundació IReS

Gràcies a la seva acció d’RSC, més de 74 infants i 54 pares i mares han gaudit de les seves activitats amb el projecte d’atenció social Casal en Família

Per cinquè any consecutiu, Camping La Tordera—que actualment forma part de l’empresa Capfun especialitzada en càmpings de 4 estrelles a Espanya i França— col·labora amb la Fundació IReS finançant i allotjant activitats per a nens i nenes durant l’estiu. Un compromís social que ja ha beneficiat a més de 150 persones entre infants i adults del Casal en Família.

Enguany, 66 infants i 39 pares i mares seran els beneficiaris d’activitats de suport, reforç i acompanyament social a través del projecte Casal en família. Aquest projecte de la Fundació IReS desenvolupa la tasca de donar suport a famílies vulnerables que tenen dificultats amb la cura i educació dels seus infants. El Casal treballa amb els infants a través del joc i amb les mares i pares per acompanyar en la tasca d’educació i cura dels seus fills i filles.

A més de ser un dret , el temps d’oci genera un impacte positiu en la qualitat de vida de les persones, incrementant la seva sensació de benestar i satisfacció. No obstant això, determinades circumstàncies socioeconòmiques no permeten que moltes famílies tinguin les mateixes oportunitats d’accedir a activitats d’oci i entreteniment. Segons dades de l’Idescat, actualment a Catalunya un 23,8% de la població es troba en risc d’ exclusió social, i hi ha més de 340.000 infants que viuen sota el llindar de la pobresa. Quan és difícil cobrir les necessitats més bàsiques, marxar de vacances esdevé un luxe per als més vulnerables.

Sensibilitzats amb aquesta realitat, Camping La Tordera porta anys orientant gran part dels seus esforços en donar suport a l’atenció de persones que es troben en situació de vulnerabilitat, especialment a nenes i nens i a la seves famílies. Des de 2013, l’empresa ha donat al Casal en Família un total de 6.126€, una quantitat que ha permès al projecte portar a terme la seva tasca social.

A més, aquesta empresa ha col·laborat oferint espais perquè els infants puguin viure les seves vacances i els moments de diversió i de joc que es mereixen simplement pel fet de ser nens i nenes, tot i que molts no poden exercir aquest dret. Així, compromís social i els valors queden reflectits en les accions que porten a terme cada dia. Durant aquesta setmana, el grup de reforç escolar de l’Institut Bernat Metge, nens i nenes que participen del programa Taula Proinfància de la Fundació IReS, estaran gaudint dels seus primers dies de vacanes d’estiu.

Com a altra mostra de Responsabilitat Social Corporativa, l’empresa destina un euro per cada reserva realitzada al Projecte Casal en Família, amb l’objectiu de promoure la igualtat d’oportunitats per a tots els infants i les seves famílies. Una forma de fer un estiu més inclusiu.

CLT-03-Gallery-700x700-Benvinguts-Foto-Aerea CLT-03-Gallery-700x700-Allotjaments-Mobile-Home