20/10/2016

Carles Nieto presenta el Click al 20è Fòrum FEDAIA

Els passats 13 i 14 d’octubre, la FEDAIA va organitzar el seu 20è Fòrum, enguany amb el títol “Converses d’infància: el viatge de FEDAIA”, en el que diverses entitats i professionals van participar intercanviant idees i compartint projectes. Entre ells hi va participar Carles Nieto, en representació de la Fundació IReS, presentant el Projecte Click: “Joves que fan Click: Noves tecnologies en l’atenció socioeducativa dels joves”.

Aquesta edició del Fòrum, que commemora els 20 anys de recorregut de la FEDAIA en defensa dels drets d’infants i joves en situació de desemparament o risc d’exclusió social, ha servit també d’escenari per reclamar el desplegament de la Llei d’Infància i la creació d’una prestació econòmica universal per a la criança dels fills (PEUC).

L’acte ha comptat amb la presència de Carmen Andrés, regidora d’Infància del Ajuntament de Barcelona; Montse Buisan, directora del Departament de Lluita contra la Pobresa de la Fundació “la Caixa”; Meritxell Godó, IV vicepresidenta de la Diputació de Barcelona; i Francesc Iglesies, secretari d’Afers Socials i Famílies de la Generalitat.