17/06/2016

Carles Nieto presenta el Click al V Congrés del Tercer Sector Social

Carles Nieto, coordinador de projectes de la Fundació IReS, va participar ahir a l’Àgora d’experiències del V Congrés del Tercer Sector Social per presentar el Projecte Click i la campanya Noparo.org, iniciatives d’ajuda a joves que es troben en dificultats en els àmbits formatiu, laboral i social.

L’Àgora és l’espai destinat a presentar projectes innovadors i iniciatives pioneres en l’àmbit de la intervenció social. “Una gran oportunitat per compartir idees, escoltar noves propostes i establir sinergies entre entitats i projectes diferents” destaca Carles Nieto.

Amb el lema “Créixer Socialment”, el V Congrés que organitza bianualment la Taula del Tercer Sector Social ha comptat amb la participació de 1.800 persones i 40 ponents nacionals i internacionals. Tant el Carles com tot el grup de professionals d’IReS que hi van assistir, han valorat molt positivament tant els diferents col·loquis i debats en què han participat com l’oportunitat de ser-hi present amb el Click fent visible la tasca i metodologia de la nostra entitat.

En l’acte de cloenda s’ha presentat el Baròmetre del Tercer Sector Social 2016 que constata l’increment anual d’un 2,5% de les persones ateses per les entitats socials, representant un total d’1.550.000. També s’ha fet lectura del manifest final que recull els  reptes i objectius més importants del Tercer Sector Social per als propers dos anys, entre d’altres, l’habitatge, la inserció laboral i l’enfortiment de la capacitat econòmica de les entitats.