7/08/2017

Arrenca el Casal d’estiu d’IReS: un espai de diversió, atenció i educació en valors per a infants en situació de vulnerabilitat

El Casal d’estiu de la Fundació IReS obre les seves portes un any més amb 50 infants en situació de vulnerabilitat que rebran atenció socioeducativa i lúdica gratuïta durant un mes. Destinat a nens i nenes amb edats compreses entre els 2 i els 17 anys, el casal representa un espai de diversió i oci però també un espai on es transmeten els valors de la solidaritat, l’amor, el companyonia o l’amistat.

Fins el 25 d’agost, els infants viuran unes setmanes plenes d’activitats divertides com jocs de diferents parts del món, sortides, tallers i piscinetes a l’escola la Pau per a refrescar-se; tot seguint el centre d’interès “la visita del Chimo”, un extraterrestre que ha vingut a la terra per aprendre els valors i costums dels humans de tot el món.

A través d’aquest centre específic, també, es facilita l’aprenentatge i l’assimilació de conceptes clau i valors de convivència en els nens i nenes, i els ajuda a desenvolupar les seves habilitats socials i comunicatives, a més de fomentar la confiança i l’autoestima.

L’equip de monitors i monitores que formen el casal tenen molt presents aquests valors i habilitats que es volen potenciar en els infants i per això han planificat un casal ben complet entre sortides culturals com la visita al Cosmocaixa, excursions com l’escalada al Climbat i sortides d’oci i diversió com al Waterworld i l’Illa Fantasia. Tot això amb la participació de les famílies per fer encara més completa i integradora l’atenció dels infants.

cuinant

IMG-20170807-WA0006