23/05/2017

Casal en Família i Centre Obert Les Fades celebren la festa ‘Somriu per la Infància’ a PortAventura

El dissabte 22 de maig, els infants de Centre Obert les Fades de Sant Adrià del Besós i del Casal en Família de La Verneda van gaudir d’un dia sencer a Portaventura  gràcies a la festa “Somriu per la infància”, organitzada per la FEDAIA, la Federació d’Entitats d’Atenció a la Infància i l’Adolescència.

“Somriu per la Infància” és el lema amb què la Federació celebra cada any un dia dedicat als infants comptant amb la col·laboració del parc temàtic de PortAventura.  El passat 22 de maig, els protagonistes van ser tots els infants i els joves que, compartint la seva emoció, ens van demostrar que els somriures sempre són un punt d’unió, sobretot entre els infants, i independentment de la seva situació socioeconòmica.

Al voltant de 60 persones, entre infants de Les Fades, del Casal i les seves famílies, van gaudir al màxim de les atraccions i les animacions del parc, un món fantàstic que convida a l’aventura, el vertigen i altres “emocions fortes”.  Però sobretot, per als infants de la Fundació IReS la festa “ Somriu per la Infància” alberga la il·lusió de viure un dia per a tothom per la igualtat d’oportunitats per a infants, joves i famílies en situació de vulnerabilitat.

Moltes gràcies a la FEDAIA i a PortAventura per acollir la festa Somriu per la Infància un any més!

"Somriu per la Infància" i Fundació IReS