28/04/2017

CIRCUIT DEL CANVI VITAL: un programa obert a tots els ciutadans

Durant aquest mes, Ràdio Granollers, Nació Digital i diari Ara Granollers han fet difusió del Circuit del Canvi Vital, el cicle d’activitats sobre orientació laboral i vital de la Fundació IReS. Els mitjans han ajudat així a complir l’objectiu del circuit: arribar a totes aquelles persones que vulguin fer un canvi substancial a les seves vides.

L’equip tècnic del Projecte Impulsa de la Fundació IReS, composat per la Laura González, la Mireia Martínez i la Marta Pedret, van endegar amb èxit aquest cicle de xerrades i tallers el passat 18 d’abril amb la psicòloga i coach Irene Safer.

Al programa El tema del dia de Ràdio Granollers, emès un dia després, l’educadora social de la Fundació IReS Laura González explica quins són els objectius i beneficis d’impulsar un projecte com el Circuit del Canvi Vital. Principalment, el circuit té l’objectiu d’apropar a tothom aquests tallers i xerrades i, a llarg termini, apropar-los al projecte Impulsa Granollers.

L’apoderament de persones en situació de vulnerabilitat social és la principal eina d’aquest projecte i una feina de guia que porta a les persones a l’autoconeixement, al redescobriment de les seves habilitats i competències i a la seva capacitació per prendre decisions sobre el seu projecte vital i no només laboral.

“La feina no ens hauria d’identificar ” assevera la laura a la ràdio de la ciutat, perquè, tal i com ella explica, tenim una identitat més enllà de la nostra feina o lloc de treball i una responsabilitat vital que s’ha de veure reflectida a les nostres decisions.

A causa de la crisi econòmica, el perfil d’usuari d’aquest projecte ha evolucionat respecte altres anys i cada vegada són més les persones que busquen orientació i estímuls per desenvolupar el seu propòsit o projecte vital més d’acord amb les seves competències i motivacions. I és per aquesta raó que l’equip ha decidit obrir el programa a tota la ciutat, perquè tothom tingui l’oportunitat d’aprendre a manifestar els canvis que volen a la seva vida.

Aquí podreu descarregar el podcast: http://www.radiogranollers.cat/GASL/DetallPrograma/_7hnsAmuDYQZhZgXYrWtEw1PS4KsKsQWqBTqFXpe2yn4

Si voleu més informació sobre el projecte, contacteu a: derivacioimpulsa@fundacioires.org