15/06/2017

Concert de rock solidari a Terrassa: Música en viu per la infància

Fundació IReS organitza el proper diumenge 25 de juny el Concert de Rock Solidari  a Terrassa per recaptar fons per a les activitats d’estiu d’infants i joves que actualment atenem a través dels nostres serveis. L’entrada al concert suposa un donatiu de 5€, amb el qual, a més, teniu una consumició inclosa i entreu en el sorteig d’un passeig en helicòpter per la ciutat de Terrassa.

“Un concert per a tu, un estiu inoblidable per als infants”. Després de la revetlla de Sant Joan, encara us esperarà una festa solidària a ritme del rock dels grups FACK i Fuego Cruzado. Una cita per gaudir en favor de les activitats d’estiu dels infants i joves de la Fundació IReS, on aprenen a través del joc  i la convivència.

La celebració d’aquest concert és possible gràcies a la implicació i col·laboració de l’Associació Veïnal La Cogullada,  l’empresa Factor 4, Olaz Helicòpters  i als grups musicals FACK i Fuego Cruzado. Si voleu contribuir amb donatiu però no podeu anar al concert, podeu participar igualment comprant l’entrada i participant del sorteig!

Com aconseguir el vostre tiquet? El mateix dia al concert o contactant a 649 88 27 26 per reservar-la.

Diumenge 25 de juny a les 19h

Plaça Salvador Dalí, Terrassa

Reserves de tiquets a: 649 88 27 26

Preu tiquet: 5€ amb consumició