27/09/2016

David Ginés, delegat de mesures penals d’IReS, premiat pel Departament de Justícia

El passat 23 de setembre, amb motiu de la festivitat de la Mercè, patrona dels serveis penitenciaris, el Departament de Justícia va atorgar una distinció pública a David Ginés, delegat d’execució de mesures penals de la Fundació IReS, en reconeixement a la tasca que desenvolupa en l’àmbit de l’execució penal i justícia juvenil.

David Ginés és psicòleg de formació i un dels primers delegats que es va incorporar a l’equip del Servei de Mesures Penals Alternatives de la Fundació IReS, iniciat l’any 2000. Més de 15 anys en l’execució penal, intervenint en casos amb problemàtiques diverses i sempre amb la col·laboració dels òrgans judicials implicats i de la xarxa comunitària.

Aquesta distinció és extensible a tot l’equip de Mesures Penals Alternatives, del que el Departament de Justícia n’ha destacat la seva tasca, moltes vegades desconeguda per a la societat i l’opinió pública, com un element imprescindible per a la consolidació d’un servei públic que té la difícil missió de custodiar, rehabilitar i reinserir a les persones sotmeses a mesures penals.

L’acte va tenir lloc al Saló d’actes de la Ciutat de la Justícia i va ser presidit per Carles Mundó, Conseller de Justícia, i Pilar Heras, directora general d’Execució Penal a la Comunitat i de Justícia Juvenil. Montserrat Tohà, directora general de IReS, i Natàlia Valenzuela, directora tècnica, també van assistir a l’acte de lliurament del premi.

Enhorabona al David i a tot l’equip per aquest merescut reconeixement, així com a la resta de personalitats i entitats que han rebut una distinció.