31/10/2017

Dos establiments de ZT HOTELS col·laboren amb la campanya de l’Hotel Invisible

Hotel & Spa Villa Olímpic@ Suites i Hotel Golden Tulip de Barcelona se sumen a la campanya solidària contra l’exclusió social de la Fundació IReS

L’Hotel & Spa Villa Olímpic@ Suites i l’Hotel Golden Tulip de Barcelona, de la cadena ZT Hotels, han col·laborat amb la campanya Hotel Invisible amb una donació de 2.748€.

La cadena hotelera, que gestiona diversos establiments ubicats a les costes mediterrànies, ha iniciat la seva col·laboració aquest mes d’octubre com una de les seves accions de Responsabilitat Social Corporativa.  A més de treballar per garantir els millors serveis a les seves instal·lacions, ZT Hotels aposta per la sostenibilitat del medi ambient i del seu entorn social.

L’Hotel Invisible és una campanya solidària que vol sensibilitzar i recaptar fons per ajudar a les persones que viuen situacions de pobresa, violència, manca d’oportunitats, desemparament… factors que agreugen la situació dels col·lectius més vulnerables i els condemnen a l’exclusió social. Cada habitació és un reflex de la part més invisible de l’exclusió social. El 100% dels fons recaptats van destinats a quatre projectes de la Fundació IReS dedicats a ajudar a famílies i persones en risc d’exclusió social: Aferra’t, Casal en FamíliaFils Click.

Amb l’Hotel & Spa Villa Olímpic@ Suites i l’Hotel Golden Tulip de Barcelona ja són més de 60 empreses que han donat suport a aquesta campanya, que va néixer de la mà de la Fundació IReS i el Gremi d’Hotels de Barcelona.