5/09/2017

El Casal d’estiu, els valors i la convivència en família

Un any més, el Casal d’estiu de la Fundació IReS s’acomiada de l’estiu amb molts bons records i experiències apreses entre els 45 infants i joves que hi han participat, amb edats compreses entre 2 i 17 anys, i les seves famílies.

Gràcies al caràcter inclusiu del casal, que s’ha realitzat al voltant de l’última setmana de juliol i tot el mes d’agost, el projecte ha estat un espai de trobada i de gaudiment de les vacances en què els infants han pogut realitzar activitats amb les seves famílies.

Aquest any, el fil conductor del casal ha estat  la visita del Ximo, un extraterrestre que arriba a la terra per aprendre com vivim els éssers humans i quins són els nostres valors com a societat. Mitjançant aquest tema s’han creat tot un ventall d’activitats i tallers creatius, manualitats divertides, treball cooperatiu i en grup, gimcanes, excursions i sortides per la ciutat de Barcelona. Així, els nens i nenes han pogut viure la sortida al par aquàtic d’Illa fantasia, el taller de cuina al Mercabarna, una sortida a la piscina de San Adrià, una excursió a la platja, una visita als castellers de Barcelona, una sessió de bubble football i més d’un dia de joc als parcs del barri. A més a més, cal ressaltar la participació dels adults en algunes de les sortides, fet que ha propiciat un bon desenvolupament de les activitats plantejades i ha reforçat els vincles familiars amb els nens.

Finalment, ens acomiadem de l’estiu amb molts bons records i experiències apresses, aprenentatges compartits, un fum de riure i bons moments que ens omplen l’energia positiva per començar el nou curs amb bon peu.

Casal d'Estiu d'IReS Estiu en Família