17/03/2017

El Click participa en el Dia Mundial del Teatre de l’Oprimit

Amb motiu del Dia Mundial del Teatre de l’Oprimit, que se celebra el 16 de març, els joves del Click de l’Institut Bernat Metge han participat en una exposició artística que reflexiona sobre Europa i les seves diferents mirades. Aquest acte forma part d’un conjunt d’activitats organitzades per uTOpia barcelona per reivindicar el teatre de l’oprimit com una eina conscient per la transformació social.

L’exposició mostra el treball comunitari de diferents entitats del barri, entre les quals es troba la Fundació IReS amb el Projecte Click, amb la voluntat de dialogar sobre les diferents mirades de l’Europa actual. Els joves del Bernat Metge van treballar amb diversos materials, textures y colors per tal d’expressar plàsticament la seva pròpia idea d’Europa.

Tant aquesta exposició com la resta d’activitats de celebració del dia del Teatre de l’Oprimit, es podran visitar al Centre Cívic Can Felipa entre els dies 16 i 25 de març.

No us ho perdeu!

Expo Click Teatre Oprimit uTOpia