9/06/2017

El Click rep el premi Quatre Cantons del 22@Network

Ahir, el Projecte Click va rebre el Premi Quatre Cantons del 22@Network, l’Associació d’Empreses i Institucions del 22@Barcelona, per la seva col·laboració i implicació amb les necessitats socials dels joves del districte a través de la plataforma Noparo.org.

L’acte de lliurament de premis es va dur a terme durant la celebració de l’Assemblea Anual de l’Associació, sota el nom Creixement Col·laboratiu, a l’Hotel Diagonal de Poblenou, a la qual van assistir més d’un centenar de persones vinculades al projecte del 22@Network i altres entitats també guardonades. Des de fa vuit anys, l’Associació celebra la concessió de quatre premis a la seva Assemblea Anual i Convenció empresarial del 22@ reconeixent aquelles empreses, institucions i persones que, bé des de dins o des de fora de l’Associació, han contribuït a l’èxit del projecte 22@ i han fomentat els valors propis de l’Associació.

En el cas del Click, aquest guardó reconeix el treball social en xarxa amb els joves que ha dut a terme al districte acompanyant-los i ajudant-los a identificar el seu propi potencial i interessos junt amb les empreses que hi han col·laborat, tot a favor de la transformació social de la ciutat.

Com a representant de la Fundació IReS, el coordinador del Projecte Click, Carles Nieto, va recollir el premi després d’agrair tot el suport  de l’associació  i d’encoratjar totes les empreses a seguir implicant-se per construir junts un futur comú amb els joves. “Ens agradaria pensar que no ens heu concedit aquest premi pel que hem fet al Projecte Click aquests dos anys, sinó més aviat per tot el que amb la vostra col·laboració, serem capaços de fer a partir d’ara”. Així va exposava el coordinador del Click les ganes que encara tenim de no parar.

A més del Premi Quatre Cantons atorgat per unanimitat al Projecte Click, van ser guardonats Barcelona Activa amb el Premi Canela, a la implicació corporativa; Cristina Oliva, directora del Campus de la UPF amb el premi Rafael González Tormo, a la implicació personal en l’Associació; i el Brookings Institutions de Washington, amb el premi Jon Shields, per la difusió del projecte 22@ més enllà del Poblenou.

Premis 22@Network 2017