1/12/2018

El districte de les joguines: aconseguir un districte on tots els infants tinguin regals aquest Nadal

Una campanya impulsada per la comissió de RSC del 22@Network junt amb la Fundació IReS

Aquest desembre, des de 22@Network i conjuntament amb la Fundació IRES volem aconseguir un districte on tots els infants tinguin regals aquest Nadal. Per això, han impulsat la campanya El Districte de les Joguines, perquè entre tots puguem recaptar diners per invertir-los en joguines pels nens i nenes del projecte Casal en Família de la Fundació IRES.

Per portar-la  terme, a Comissió ha facilitat una sèrie d’instruccions perquè les empreses es poguessin adherir a la campanya.

El passat 12 de desembre, la Mireia Hernando i el Alba Batlle, educadores del Casal en Família, svan visitar les instal·lacions del Grupo ICA, empresa que forma part del 22@Network, per explicar aquesta iniciativa solidària.

image013 image011

Per ajudar a repartir la il·lusió als infants del districte, uneix-te!