23/12/2016

El Port de Barcelona recapta més de 2.400 productes d’higiene per al Banc de Productes no Alimentaris

Arran de l’onzena edició de la campanya ‘Nadal Soldiari’, el Port de Barcelona ha recaptat més de 2.400 productes d’higiene per al Banc de Productes no Alimentaris de la Fundació IReS. Les 1,3 tones d’aliments que s’han recollit han estat donades a la Fundació Banc dels Aliments. Amb aquesta campanya, duta a terme entre treballadors del port, empreses i entitats, la Comunitat Portuària demostra un any més la seva sensibilitat vers les persones més vulnerables.

Tots els productes van omplir un contenidor solidari cedit per APM Terminals Barcelona que es va tancar el passat dimecres. Des de la Fundació IReS es distribuiran tots els materials de caràcter no alimentari, la major part per a nadons i infants, a diverses entitats del tercer sector per tal de facilitar l’accés a aquests productes a persones amb dificultats econòmiques.

El passat 21 de desembre es va fer l’acte d’entrega en el que hi van participar la responsable de comunicació i RSE de la Fundació IReS, Johanna Rivera, el president de la Fundació Banc dels Aliments, Eduard Arruga,  i el president del Port, Sixte Cambra.

Gràcies a la campanya, aquesta col·laboració solidària ha despertat l’interès en molts mitjans de comunicació com el diari La Vanguardia o El Punt Avui.