31/05/2016

El Projecte Click participa en el V Congrés del Tercer Sector Social

El V Congrés del Tercer Sector Social que se celebrarà del 14 al 17 de juny de 2016 sota el lema ‘Créixer socialment’, acollirà el Projecte Click a l'”Àgora d’experiències”, un espai destinat a presentar projectes innovadors i iniciatives pioneres en l’àmbit de la intervenció social.

L’àgora, que tindrà lloc el dia 16 de juny al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, permetrà conèixer de primera mà la tasca de les organitzacions en format de taules rodones on hi haurà oportunitat d’explicar les experiències dues vegades, consecutivament. El Click es trobarà al Bloc C de 14:20 a 14:40h i de 14:45 a 15:05h.

El Congrés, en la seva edició anterior, va rebre prop de 2000 visitants i es va consolidant com una cita ineludible pels professionals del tercer sector. El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, l’alcadessa de Barcelona, Ada Colau, la presidenta de la Diputació, Mercè Conesa i el president de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya seran els encarregats d’inaugurar el congrés. Se’ns dubte aquesta és una gran oportunitat tant pel Projecte Click com per la mateixa Fundació IReS de donar a conèixer la seva tasca i metodologia de treball.

Us hi esperem!

Fes aquí la teva inscripció: http://www.congrestercersector.cat/inscripcions

Cartell V Congrés Sector Social