4/06/2018

El Projecte Click rep el premi RetinES 2018

El  vídeo Com t’agradaria que fos el local del Projecte Click, elaborat pels joves i educadors i educadores del Projecte Click de la Fundació IReS ha estat guardonat amb el premi RetinES 2018, un concurs de projectes audiovisuals d’educació social.

RetinES és un canal i comunitat web obert a persones que vulguin contribuir a generar un recull d’obres, treballs, intencions, processos, recursos i projectes audiovisuals des d’una òptica socioeducativa.

Després que els i les membres del jurat valoressin individualment els projectes audiovisuals presentats a la darrera edició del concurs a la seu social del CEESC (Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya) es va emetre una resolució conjunta.

Amb l’ajuda del Roc Massaguer, formador, periodista i youtuber, els joves que participen del Click van realitzar el passat mes d’abril un vídeo per descriure com volen que sigui el seu propi local del projecte al districte de Sant Martí.

El projecte audiovisual del Click ha estat seleccionat per la seva proposta innovadora i apoderadora alhora de presentar un servei dirigit a joves a i través d’un canal  d’actualitat com és YouTube. El resultat és, segons el jurat del certamen, “un vídeoatractiu, amb ritme i a on hi ha, per un costat, una excel·lent presentació dels personatges (joves) i per l’altre, un joc amb talls sobre els seus desitjos peraquest servei.”

Per aquests motius, el jurat va determinar guardonar el vídeo Com t’agradaria que fos el local del Projecte Click  amb el premi de 300€.

Gràcies a l’organització de RetinES i CEESC per l’oportunitat que van brindar a aquest projecte i per l’apreciació de la tasca socioeducativa que l’entitat duu a terme a través dels seus projectes.