21/06/2017

El Projecte FILS, servei d’atenció terapèutica i educativa d’IReS, estableix un acord de col·laboració amb Factor P

El Projecte FILS, servei de la Fundació IReS que ofereix atenció terapèutica i educativa,  ha establert un acord de col·laboració amb Factor P.

Factor P és “un projecte de persones per a persones” amb què el FILS comparteix aquesta visió i una metodologia sense etiquetes, de base sistèmica i orientada a l’atenció en el conflicte com a element de prevenció; sempre amb la finalitat  d’assolir el benestar i el bé comú.

L’objectiu d’aquesta aliança és establir un marc de col·laboració entre les dos entitats en el qual, Factor P ofereix els seus espais perquè una part del usuaris de FILS puguin realitzar les seves visites.

Al mateix temps, Factor P està especialitzat en algunes tècniques psicològiques que són complementàries al procés terapèutic de FILS, com el Coaching i l’EMDR, dels quals les persones ateses es poden beneficiar.

FILS és un projecte adreçat a millorar la condició de persones que es troben en situació de conflicte i/o violència, mitjançant l’acompanyament al llarg de tot el seu procés de recuperació. A través de l’apoderament, les persones adopten un paper actiu en la millora del seu benestar.

Així doncs, es porta a terme un acord de col·laboració i derivació mútua entre ambdós serveis que suposa una millora en l’oferta i la qualitat de l’atenció terapèutica, la possibilitat de planificació i execució de formacions especialitzades de forma conjunta i l’oportunitat de que sorgeixin més activitats futures en comú.