16/05/2018

El repte de les entitats socials: convertir-se en laboratori d’idees

El passat divendres 11 de maig, Social.cat va publicar un article d’opinió de l’Esther Gil, Responsable de l’Oficina de projectes de la Fundació IReS, sobre elrepte que tenen les entitats socials: posicionar-se com agents de canvi i transformació social no només des de l’acció social sinó també des de la generació de coneiximent i idees.

Més enllà de representar una font d’informació, de dades, de històries de vida i casos que es porten al camp d’estudi del món acadèmic, la responsable de projectes de la Fundació IReS sosté que és possible anar més enllà i optar per exercir un paper actiu en la generació del coneixement.

Les entitats socials hem d’ocupar un espai com a motores i generadores de coneixement, posant en valor la nostra expertesa en temàtiques socials

Vols saber més? Llegeix l’article aquí:

SOCIAL CAT ESTHER GIL