23/07/2015

El Voluntariat Corporatiu de la Fundació IReS

Ser voluntaris significa moltes coses. Ser voluntari és una manera de fer i de ser, una forma d’estar i de viure. Els voluntaris de la Fundació IReS coincideixen en què voluntari és aquella persona compromesa, responsable i solidaria; que s’entrega sense esperar res a canvi, i que dedica part del seu temps a ajudar als altres. I això és el que van fer el passat mes de juny els treballadors i treballadores de l’empresa Deloitte: dedicar una part del seu temps a ajudar als que més ho necessiten.

Els joves auditors van dedicar unes hores a pintar l’espai del CRAE Prim, el Centre Residencial d’Acció Educativa que gestiona la Fundació IReS. Aquest Centre atén a 18 nois i noies d’entre 6 i 18 anys tutelats per l’administració i té cura d’ells a tots nivells (salut, educació integral, vida familiar) en un projecte residencial amb l’acompanyament d’un equip d’educadors i educadores que dinamitzen la vida quotidiana dels nois i noies, i vetllen pel seu desenvolupament personal.

10 treballadors i treballadores de Deloitte van compartir unes hores de diversió, rialles i confidències amb els nois i noies del CRAE Prim, mentre junts pintaven passadissos i habitacions que van quedar com nous!

Per Deloitte, el voluntariat corporatiu que han realitzat aquests joves auditors té com a objectiu mobilitzar als empleats de l’empresa per dur a terme activitats que millorin les condicions de vida de la comunitat on estan presents. El voluntariat corporatiu té efectes molt positius en la cohesió, la motivació i el sentiment de pertinença dels treballadors/es, i alhora millora la imatge de l’empresa.

Aquest és un exemple de les diferents formes de col·laborar que a la Fundació IReS oferim a les empreses que vulguin treballar la seva Responsabilitat Social Corporativa amb nosaltres.