16/10/2018

Els joves del ‘Click’ prenen el poder de la paraula!

Et convidem a la presentació del Taller de rap “La Palabra”, al Festival de Escena Poblenou

El diumenge 21 d’octubre a les 12h, un grup de joves del Projecte Click presentarà al públic el resultat del seu Taller de rap “La Palabra”, una eina de transformació social amb la col·laboració de l’Escola de Vida i el Festival Escena Poblenou.

En aquesta ocasió, els “clicks” s’expressaran a través del gènere musical del rap i compartiran el que hagin creat amb la col·laboració de l’associació Escola de Vida, compromesa amb una educació basada en l’aprenentatge a través de les emocions i la cooperació entre les persones.

L’espectacle és gratuït i tindrà lloc a l’antiga fàbrica Can Ricart (passatge Emilia Coranty, 16). Per tercer any consecutiu, el joves d’aquest projecte socioeducatiu de la Fundació IReS participen en el consolidat Festival Escena Poblenou.

Aquest festival dóna suport propostes de creadors i creadores professionals en estat de gestació, que apropa la creació contemporània als veïns i veïnes del barri. Aquest any, arriba a la seva dissetena edició amb el compromís que l’art i l’escena poden transformar el món.
Vine i descobreix amb el Projecte Click el “poder de la paraula”!

T’hi esperem!

RAP EL PODER DE LA PARAULA