12/07/2018

Els joves del Click presenten la segona temporada de “Fes Click a YouTube”

El Projecte Click us convida:

El proper dijous 19 de juliol, a les 18.30h, un grup de joves del Projecte Click presentarà la feina que han fet al taller “Fes click a Youtube”, amb el reconegut periodista i youtuber Roc Massaguer (@Outconsumer).

El passat 3 de juliol,  el Projecte Click de la Fundació IReS, amb la col·laboració de Fundació Caixa d’Enginyers, va estrenar Fes Click a YouTube S2’, la segona “temporada” d’un curs d’estiu gratuït i adaptat a joves de 14 a 20 anys.

Els participants han après a gravar i editar vídeos, han conegut com funciona el món de YouTube i han descobert aquest canal de comunicació com un espai d’expressió de veu pròpia. Ara només queda mostrar-ho al món.

L’estrena tindrà lloc el dijous 19 de juliol a les 18.30h al Casal de Barri La Llacuna (C. Bolívia, 49 Barcelona), darrere de l’antiga Torre Agbar.

Amb aquest acte, inaugurarem també el nou espai de la Fundació IReS a La Llacuna, espai que comparteixen els projectes Click i l’Aferra’t.

Cal confirmar assistència: clickjove@fundacioires.org

T’hi esperem!

El Click és un projecte de la Fundació IReS adreçat a joves que necessiten un acompanyament per tal d’orientar el seu recorregut formatiu, laboral i personal, sempre a partir del seu potencial i motivacions.