31/10/2017

Es posa en marxa la Comissió d’RSC d’empreses del 22@Network

Es consolida el grup de treball del districte per a treballar sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible

El passat 18 d’octubre va tenir lloc la primera reunió de la Comissió de Responsabilitat Social Corporativa del 22@Network a la seu de la Fundació IReS. Aquesta comissió, presidida per la directora de la Fundació, Montserrat Tohà,  i formada per membres representants de diverses empreses, treballarà per portar a terme nous objectius i propostes per a un districte socialment responsable.

Els punts tractats de la comissió en aquesta primera reunió han estat la consolidació del grup de treball per tal de presentar els diferents perfils dels seus membres i crear un pla d’acció per conèixer les necessitats del districte i portar a terme iniciatives en base als Objectius del Desenvolupament Sostenible (ODS).

Aquests objectius s’inclouen en la nova agenda 2030 pel Desenvolupament Sostenible elaborada en la Cimera de Desenvolupament Sostenible (Nova York, 25-27 de setembre 2015) de les Nacions Unides que proposa un pla d’acció de desenvolupament internacional. Entre un total de 17 objectius, alguns d’ells són:  l’eradicació de la pobresa, la lluïa contra la fam, la reducció de la desigualtat, la igualtat de gènera, l’educació de qualitat o el consum responsable.

Per fer complir aquests objectius amb un compromís social i sostenible amb el districte de la innovació, formen part d’aquesta comissió Aïgues de Barcelona, Grup ICA, Lavinia, KIM, Fundació Jaume Batlle, GAES Twentytú i Vistaprint.

Diseño sin título (25)