3/04/2018

“Famílies que acullen famílies”, un article de l’Alba Fernández Pous a Social.cat

Avui dimarts 3 d’abril, el diari digital del tercer sector Social.cat ha publicat un article d’opinió de l’Alba Fernández Pous, coordinadora de projectes de violències a la Fundació IReS. L’Alba presenta “Famílies que acullen famílies”, un projecte que posa en primera línia l’acció comunitària com a motor per a l’eradicació de la violència masclista.

“Tres dones i els seus fills i filles seran acollides per unes altres tres famílies. Formaran part durant uns mesos d’un projecte pilot de la Fundació IReS: ‘Famílies que acullen famílies’. Un projecte d’ajuda mútua, sororitat, solidaritat i una alternativa als pisos i cases d’acollida per a dones que han viscut violència masclista, amb l’objectiu de fer el salt cap a una vida autònoma i independent tancant la fase de ser “víctima” i aprenent activament de la de ser “supervivent”.”

>>Continuar llegint

Social.cat Famílies que acullen famílies